Golem koleksiyonumu satışa çıkıyorum.

Topic created · 21 İleti · 296 Bakış
  • Merhaba arkadaşlar. Herkese iyi oyunlar. Başlıktada belirtmiş olduğum gibi Golemlerimi satışa çıkarıyorum. Özel mesaj olarak tekliflerinizi bekliyorum.
    Golem.png

  • Kaça satıyosun müdür tanesini? Uyguna ver bari de millet kapış kapış alsın 🙂

  • hepsini çıkar birbirine kille sağ kalan bence tek başına koleksiyonda kalmış ya da çıkarıp wyrmlara kille başka yapabileceğin bir şey yok sanırım 😛 Satışa çıkarıyormuş 😄

  • @Vututu OOOOoOOoOoO Vututu oyunda olmekten pes etmis forumda takilor 😞

  • @Vututu Tadına bakmak istermisin 🙂

  • @Iron-Woman Allah akıl fikir versin ,

  • @Amicia-De-Rune Hepsini tek kalemde alabilecek bir baba yiğit arıyorum 🙂

  • @Junkie-Agrasive 🙂 oyunda yetersiz forumda artist birisi daha 😞 siz degil 45 Golem 450 golemde alsaniz olup aksiyounu birakip , oyunda kufur sonra forum takilirsiniz 🙂 ya tamer ya kale ortasi 🙂 aksi Halde OOoOoOoOoOOoOO .

    Golemci kardes kusura bakma senin konu az baltalandi 🙂

  • @Iron-Woman, içinde söyledi: Golem koleksiyonumu satışa çıkıyorum.

    @Junkie-Agrasive 🙂 oyunda yetersiz forumda artist birisi daha 😞 siz degil 45 Golem 450 golemde alsaniz olup aksiyounu birakip , oyunda kufur sonra forum takilirsiniz 🙂 ya tamer ya kale ortasi 🙂 aksi Halde OOoOoOoOoOOoOO .

    Golemci kardes kusura bakma senin konu az baltalandi 🙂

    sen var ya harbiden gereksiz bir insansın hayatınızı oyuna adamışsınız fake çarlar fake forum hesapları hayatınızdaki tek statünüz bu oyunda insanlara salça olmak. Yazık cidden senin adına üzülüyorum Whise Tilidin ya da adın her neyse IMP guildinin gereksizleriden her kimsen kuyruk acınız neymiş böyle bir bitmedi 🙂
    Oynayın bakalım kendi kendinize aslan parçaları realde suratınıza
    bile tükürmeyecek adamlarla bir tek burdan ulaşabilirsiniz zaten seni de anlıyorum 🙂

  • @Vututu Olmekten bikip cok Mafia film dizi izlemissin son zamanlarda 😞 oyunda ettigin kufurlerden sonra simdi forumda ozel mesajtan kufurler , abilerle tehditler filan 🙂 OoaoaooOo Vututuuu gitmis yerine Tetikciii Oaoaooaoa Vututu gelmis 🙂 ama icraat hic yook 🙂

    Surata tukurmek ??? Cok tukurmeli seylerde izlemissin 🙂

    Imp filan diyorsun 🙂 burada Ben Sana yaziyorum guild degil 🙂 Ben senin guilde bise demiyorim 🙂 kufurbaz malesef bizim guildde var 😞 ama benim bi kere kufur etyigini goster ??? 🙂 Ceza bile yemedim su oyunda terbiyesizlikten 🙂

    Kufur edenleri kesmek ve kiskirtmak zevkli oluyor 🙂 senin gibi cok sukur 2 3 Kisi daha var hatta arada oyuna devam ediyolar 🙂 ztn icinde arkadssinda vardir 🙂 kufurbazlar...

    Bu arada Bana cok ulasmak istiyorsan DC den Sana tlf address filanda verim 🙂 abilerini her zaman beklerim :):):):):))

    arkadasin konusunu cok baltaladik cok devam etmek istiyorsan oyuna beklerim 🙂 yada yeni konu olustur 🙂