Mark II Genel Güncellemeleri

Topic created · 28 İleti · 765 Bakış
  • SUNUCUDA YAPILAN GÜNCELLEMELERLE İLGİLİ HAFTA HAFTA TUTULAN RAPORLAR:

    HAFTA 1

    tüm storage sistemi yeniden revize edildi
    profile scroll sistemi yeniden dizayn edildi genel olarak bir çok yeni eklenti yapıldı
    tüm sunucu mesaj kontrolleri yeniden değiştirildi artık mesajları segmentlerine göre kapatıp açabiliyor oyuncular hesaplarında
    skill gain oranları değiştirildi buna bağlı olarak savas skilleri - craft skilleri - taming vb skiller olarak 3 gruba ayrıldı
    10 adet üretim yeteneğinin her biri için para kasma eşyası belirlendi her skill için ortalama kasım sürelerinin tamamına göre skillerin kazanımları ayarlandı
    login olan oyuncu ekranında beliren sta*********** oyuncuya gözükmeyecek şekilde yeniden ayarlandı.
    mangal ve özellikleri sistemden kaldırıldı.
    world dizayni belirli bölgelerde yeniden ayarlandı. (orjinal yapı değiştirilmedi)
    pin ekrani ve kontrolleri yeniden ayarlandı.
    sistemden defense,hardening,guarding ve fortification olan tüm set parçaları kaldırıldı. artık sadece +15 (INVUL) studded ve platemail set parçaları düşüyor.
    moonglow ve britain etrafına kale ve vb büyük yapıların kurulması kapatıldı.
    .skilldusur arayuzu yeniden dizayn edildi farkli opsiyonlar eklendi.
    .stat fonksiyonu sistemden kaldirildi onun yerine her teach stone yanına skill tasi eklendi.
    .unvansec fonksiyonu sistemden kaldirildi onun yerine artik provisioner vendor tarafindan satilacak bir esya olarak bulunuyor.
    .player fonksiyonu değiştirildi craftpoint ve gamepoint görünümleri kaldırıldı artık profile scroll üstünden görüntülenecek.

  • HAFTA 2

    genel olarak training dummy sınıfındaki tüm dummyler için (combat, parry, poison) görünümler renkler ve tepkiler yeniden ayarlandı
    moonglow ve cove'da bulunan traning sahaları sistemden kaldırıldı. training sahası artık sadece britainde olacak şekilde ayarlandı.
    veterinary dummy ile ilgili genel güncelleme yapıldı.
    minoc şehrinde güncellemeler yapıldı
    treasure sisteminde genel kapsamda güncellemeler yapıldı
    cartography yeteneği ile harita okumanın minimum sınırı 90.0 olarak güncellendi.
    lockpicking ile kasa açmanın minimum sınırı 90.0 olarak güncellendi.
    ozel balta, olta ve kazma marketten ve sistemden kaldırıldı
    markette binek ve skillset deed bölümleri kapatıldı.
    random mount sistemine ait mesajlar ve random mount scroll ile aktif binekleri görebilme özellikleri kapatıldı. artık random zamanlarda random binekleri sessiz sedasız oluşturacak şekilde çalışıyor.

  • HAFTA 3

    Yeni forum için gerekli alt yapı çalışmaları tamamlandı, hem test hemde yapısal güncellemeler ile sürekli güncelleniyor.
    200 den fazla eşyanın yapısalları ve durumsalları değiştirildi (toplanabilir, oluşturulabilir vb)
    satış yapan tüm npclerin görünümleri yeniden ayarlandı
    tüm dünya üstünde bulunan npclerin görsel dizaynları değiştirildi. world üstünde ağırlık yapabileceği ihtimaline karşı tüm npclerin yükleri azaltıldı.
    arkadaşlarımın ölüm mesajları oyuna girip girmediğini gibi updateleri görebilme eklendi.
    resource kullanan eşyalara pickaxe olta balta vb eşyalara durability (remaning) eklendi ve oranları ayarlandı
    hedra tomb artık hedra crystal olarak ayarlandı
    trapped pouch isimli eşyanın grafigi değiştirildi
    çeşitli türde farklı 20 eşyanın çizimleri ve gump görünümleri klasik uo (second age) görünümlerine çevrildi.
    post office objesi çizildi ve sisteme dahil edildi.
    storelar arası kontrol ve hesap bağlama özelliği aktif hale getirildi.
    yeni eklenecek craft eşyaların dizaynları tamamlandı
    tüm dünya üstünde bulunan ve gruplar halinde gezinen npclerin yaptığı hafifletmek için yeni spawn dizayn yapısı oluşturuldu

    part II
    store kontrolleri değiştirildi bunlara bağlı olarak yapısal bazı güncellemeler tamamlandı
    ingame yeni arayüz çizimleri eklendi ve testleri yapıldı
    çoklu store kontrolleri tamamlandı

  • HAFTA 4

    black jack sisteminin entegrasyonu tamamlandı geliştirilmeye devam ediyor.
    sistemin içeriğine katkı sağlayacak yeni çizimler ve tasarımlar tamamlanarak dahil ediliyor.
    ev sistemi arka planda çalışan çoğu kontrol yeniden dizayn edildi. özellikle ev kurulumu ile ilgili eksik kalan parçalar sistemin yapısı değilştirilmeden tamamlandı buna bağlı olarak özellikle anahtar kontrollerinin yapıldığı veya silinmediği gibi durumlarda oluşan handikaplar yeniden dizayn edilerek sıfırlandı.
    tüm store dizaynı değiştirildi eksik parçalar sisteme dahil edildi testleri sürüyor.
    özellikle sunucuyu rahatlatması bakımından sistemin arka planında çalışan her türlü yapı yeniden dizayn edildi yada ediliyor.

  • dc20b4a1-f077-4623-895c-ea52742295bc-image.png

    güncellemeler bir bir ekleniyor...

    yakın zamanda 5. hafta içerisinde yapılanlara bir göz atmak gerekirse..,

    achievement alt yapısıyla ilgili arayüz güncellemeleri %70 tamamlandı testleri devam ediyor.
    tüm store arayüzleri olası riskleri düzeltildi
    runebook alt yapısı oyun içinde daha önce dizayn edilmemiş bir şekilde emulator içerisine aktarılarak sunucudan çıkartıldı.
    singularity'e ait yeni bir kaç özellik daha eklendi.
    oyun içerisinde zıplamaya neden olan ve client sunucu ilişkisi nedeniyle kalıtsal şekilde düzeltilemeyen bazı problemler yine dünya üzerinde ilk defa Arcadia UO bünyesinde fixlenmiş oldu.

  • alt metni

  • // HAFTA 6

    shroud benzeri şık çizimli bir eşya normal giyilebilmesi için sisteme dahil edildi ismi sacred hood.
    mark 1 sürümde kullanıcılar tarafından istenmiş olan kasa hat sisteme dahil edildi.
    mark 1 sürümde kullanıcılar tarafından istenmiş olan mage robe çiziminde şapkaların ve belirli ekipmanların gözükmesi özelliği sisteme dahil edildi.
    singularity için binek otonom binme özelliği eklendi buna göre yaratılmış bir bineğin memory üzerinden bineğe linklenmesi zorunluluğu ortadan kalkmış oldu
    belirli özelliklere sahip npclerin pathfinding yapabilme özelliği koşullu şekilde aktif hale getirilebilir oldu artık belirlenmiş npcler bulundukları ortamın koşullarına ayak uydurarak yol ve yön bulabilme kapasitesine sahip olabilecekler
    yaratik sinifina giren tum npclerin belirli bir oranda champion olarak cikabilmesi ihtimali sisteme dahil edildi
    singularity artik stackable olabilen objeleri kontrol edebiliyor.
    singularity icin cartography yetenegi yeniden dizayn edildi. buna gore artik skillmakeitem parametresine reaktif sekilde tepki gosterebiliyor.

    f38a72ec-4b80-4143-9ff9-669f0dae26ed-image.png 2147ed55-40fb-439a-b78a-f64314f407bb-image.png 2cf79d23-3a47-448e-83ab-7c6bdd2d4a57-image.png 7dddb9ac-6ec0-4693-84a0-fa9645be96d1-image.png

  • 5dk'da yapılmış ilk video denememiz 🙂

    lütfen youtube facebook yada instagram platformlarımızıda takip etmeyi unutmayınız!

    https://www.youtube.com/watch?v=homZVTOdXBU

  • 03f93ad0-91f2-440e-a253-159f4b29d370-image.png

    yakın zamanda gemiyi kullananın bile fark ettiği bir dünyada görüşeceğiz!

  • alt metni

    sailormanship yeteneğini geliştirmek için yapılması gereken tek şey gemiye binip gemiyi kullanmak. bu yetenek gemi kullanıldığında kendi kendine gelişecek şekilde ayarlanmıştır. ekstra bir çok özelliği içinde barındırmaktadır.