Mark II Genel Güncellemeleri

Topic created · 46 İleti · 2062 Bakış
  • yeni farming sisteminin ufak bir görüntüsünü paylaşalım böylece şimdiden olabilecekler konusunda az da olsa fikriniz olmuş olacak.

    yeni sistemde farklı meyveler sebzeler kendi türlerine göre özel ağaçlar bitkiler rare boyalar ve daha bir sürü olanakla skill olarak farming i kasabilecek, yaptığınız ürünlerin hasatlarının miktarlarını değiştirebilecek ve tıpkı diğer 10 adet para kasma yeteneği gibi craft edilebilir şekilde farming ile büyük miktarlarda para kasabileceksiniz.

    0f6a31b9-fd6f-4d15-937c-09ebbe68479d-image.png

  • Yeni connector arayüzü ArcReactor v15.0 yayınlandı, az kaldı geri geliyoruz!

    bf6773ef-fc09-4568-85e7-eeb25925fdd7-image.png

  • yeni şarj özelliği ile normalde şarj aldığınızı yada aldırmaya çalıştığınız durumları kestirebilmek çok zordu. vurmaya yakın adamdan uzaklaşarak araya koyulan mesafe ile şarjlamaya çalışıyor olmanız kimi zaman size gerçekten şarj alıp almadığınızı düzgün anlatamıyordu. sadece arcadia uo ya ait yeni bir özellik ekledik. artık şarj almak için gerekli ve uygun durumu oluşturduğunuzda alttaki resimde beliren şarj ikonu saldırı yaptığınız kişinin başında beliriyor. bu mesajı sadece siz görüyorsunuz ve şarjı doğru alıp almadığınızı size göstediği için sonrasında yaklaşıp şarjı doğru şekilde vurmanıza olanak sağlıyor.

    aksiyonda büyük etki ve katkısı olacak bu özellik ile dahada çekişmeli geçecek kaliteli aksiyonlarınız olacağına hiç şüphemiz yok.

    db545e4b-f74e-4036-83a7-6bd1f50daac5-image.png

  • 8f8b65e9-5b19-4345-be84-786ba7096abd-image.png

    Weapon combiner; Sunucumuzun yeni güzide eşyalarından biri. Bu araç ile elinizdeki kullanmadığınız fazla silahlarınızı bir üstüne yada kendi seviyesinde bulunan başka bir silah üretmek için kullanabiliyorsunuz.

  • INGAME

    • preforge eşyası ile ilgili yeni güncelleme tamamlandı.
    • 10 adet craft skilline ait para kasma eşyaları belirlendi kaynak üretimi tamamlandı
    • reward barrel sistemden kaldırıldı.
    • farming sistemi yeniden revize edildi ürün stok alım satım ve vendor ilişkileri tamamlandı
    • farming yeteneğine bağlı bilgi yükseliği ile ürün alımı ilişkilendirildi.
    • farming için gübre ve sulama ekipmanları yeni sisteme dahil edildi fiyatları vendorda satılabilirleri ayarlandı.
    • farming için eklenen yeni doğal 5 çiçeğin arayüzde görünmes için çizimlerine yeniden gerekli müdahale yapıldı, artık doğada çiçekler kendi kendine büyüyor ve yaprakları toplanabiliyor.
    • dye yapımı ile ilgili tüm sistem silindi ve yeniden dizayn ediliyor.
    • weapon combiner tool isimli eşya ve buna bağlı yeni arayüz dizaynı tamamlandı. combiner için yeni bir eşya çizimi sisteme eklendi.
    • dummy ile kasım yapılan skiller ile ilgili çalışma ve yeni dummy dizaynı tamamlandı.
    • tüm store ve runebook gibi yükü büyük alt yapıların singularity ile ilişkisi kapatıldı artık kendilerine ait bağımsız bir alt yapı ile çalışıyorlar.
    • mage robe gibi belirli saç çizimi ile ilgili genel sıkıntı yaşanan eşyaların yapısalları değiştirildi, yine client arabirimlerinin orjinaline ait bazı kalıtsal problemler fixlendi artık mage robe ile giyilen her türlü şapka vb ekipman karakter animasyonunda görünecek.
    • gate açma recall olma gibi durumlarda sunucuya ait mesajların bazılarındaki anlam düşüklükleri giderildi yanlış tabirler kullanımdan kaldırıldı.
    • denizcilik ve korsanlık gibi büyük olaylar için sadece Arcadia'da bulunan oldukça büyük bir arayüz dizayn edildi bununla ilgili oyuncu taleplerine cevap verebilecek şablonlar oluşturuldu.
    • ticaret sistemi için üretilen yeni bazı özellikle singularity ana yapısına eklendi. ticaret - korsanlık ve denizcilik ile ilgili yapısal çalışmalar tamamlanmak üzere.
    • tüm yeteneklerin kasım oranları yeniden ayarlandı buna göre sunucuda bulunan tüm yetenekler 4 gruba dağıltıldı kolay, orta, zor, çok zor şeklinde yeniden dizayn edilen skill gainleri sisteme dahil edildi (gain hızları test ekibi tarafından takip edilip güncelleniyor)
    • 10 adet craft skillinin para yapmak için kullanılanlarına ait süreler ve sürelere bağlı fiyatlar ayarlandı.

    SINGULARITY

    • client - emulator arası yaşanan ileri seviye paket kontrolü ile ilgili yapısal eklentiler daha stabil olacak şekilde ayarlandı
    • in bin vb. yapabilme özelliği sunucu kapanmadan önce test ediliyordu yeni sürümde çift taraflı olarak kapatıldı.
    • walkbuffer'a takılmadan inputflood yaparak ekranda zıplama pot içerek karakteri speed vb durumlara sokma ile ilgili fix geliştirildi. özellikle sunucumuzda bu tarz problemlerin yaşanmayacağı konusunda emin olmak adına kendimize ait clientimiz arcReactor 15.0'da yapılan bazı mekanik güncellemeler ile oyuncuların eş zamanlı hareket kaabiliyetleri konusunda çok ciddi fixlemeler yapıldı.
    • arcReactor 15.0 release ile birlikte fps dinamiği sunucumuzda kapatıldı. artık karakterler normal hızlarında ilerlerken dış dünya arcReactor sayesinde fpsli şekilde oynuyor. (klasik uo sunucularında ekranda lag varmış hissiyatı bu sayede tamamiyle yok olmuş oldu.) artık sekmeden takılmadan inbin olmadan aynı hızda ve reaksiyon süresinde oyun oynayabileceksiniz.
    • özellikle tamer karakterlerin en çok canını sıkan özellik ve oyunda karakter bırakarak npc bekleme olayını tamamiyle fixlediğimizi sevinerek söyleyebiliriz. ölen karakterler artık kendi ve başkalarına ait npcler dışında hiç bir npcyi görmedikleri gibi seslerinide duymayacaklar. bu sayede npcyi görmedende sesiyle başında bekleme olayını fixlemiş bulunuyoruz.
    • sunucularda yaşanan en büyük problemlerin başında gelen save süresini kısaltmayı yapısal olarak başardığımızı bir önceki sürümde ispatlamıştık. ortalama 2 yıllık sürecin sonunda save süremiz hala 2.5 limitleri içerisindeydi. son yapılan güncelleme ile bu rakam ortalama 5 yıl içerisinde sadece 2.5 saniye olacak kadar uzaltıldı.
    • yeni yapılan bazı kontroller sayesinde karakterlerin şarj alma, şarjdan düşme, şarj alabilme kontrolleri yeni sürüme eklenmiş oldu.
    • özellikle SPHERE 56B/C/D ve EXPERIMENTAL sürümlerinde hali hazırda bulunan yapısal çoğu hata yine yeni sürümümüzde fixlenmiş oldu.
    • şuanda 15.0 MARKII sürümünün release'i kullanılan singularity sunucu açılışına kadar daha bir çok özellikle bezenmiş olacak.

    GFX

    • sunucuyu bakıma aldığımız günden bugüne sayısız yeni eşya optimizasyon ve yapısal değişiklik yapıldı hala yeni eklentiler yapılmaya devam etmekte.
    • farming shiping housing gibi klasmanlarda ciddi birikim yapan sunucumuz bir çok yeni özelliğide sistemine katmış durumda
    • arayüzü daha oyuncu dostu hale getirmek amacıyla sisteme sürekli ufak eklentiler yapmaya devam ediyoruz özellikle bu tarz konularda takıntıları olan oyuncularımız için "easter egg" niteliğinde yeni güncellemelerde sisteme adapte edilmiş durumda.

    MAP

    • genel olarak harita konusunda bir iyileştirme yapılmıyor olsada bir önceki sürümde eklenmiş ama kullanılmamış bir çok alan ve ada sistemden kaldırıldı, kaldırılıyor
    • klasik uo haritası konseptini korumaya ancak kendine ait minik güncellemeleriyle oyunu daha keyifli hale getiren sunucumuzda dungeon finder sistemiyle ilgili yeni güncellemeler yapıldı.
    • oyuncuların istekleri raporları ve bildirimleri doğrultusunda sıkıntı yaşanan yada aksiyonu öldürdüğü için geri getirilmesi istenen bir çok ayarlama tamamlandı.

    güncellemeler sunucu açılıncaya kadar devam edecek.

  • bir süredir üzerinde çalıştığımız yeni oyunlardan bir kaçına ait ufak ssler.

    8231a46c-73ce-406b-8cb3-682247ef2821-image.png

    5f4aa58f-2fe2-4d33-b545-9231668c81b9-image.png

  • 45e07075-b3bb-4e9b-9006-ebb032e18e6d-image.png

    kare atlamayın, boyut atlayın kaliteyi görün.

  • 06507d04-63d7-4569-8fea-4830ec7fb2d7-image.png

    yavaş yavaş tamamlıyoruz artık.

  • yeni test görüntülerinden biri kısa bir görüntü ama ne yaptığımızı anlamanız için yeterli olacaktır. 🙂 kapalı betadan önce sizleri bekleyen özelliklerden biri olarak ekleyelim.

    ha birde bizi youtube üzerinden de takip edin lütfen 🙂

  • 91bb6c6e-277c-43f5-9ae5-196744c65940-image.png